Zakres szkoleń z MARKETINGU/PR

Działania marketingowe i PR-owe maja za zadanie wspierać funkcjonowanie organizacji. Szybko zmieniające się otoczenie i potrzeby konsumentów, wymuszają konieczność dostosowywania się do panujących na rynku wymagań. Aby nadążać za zmianami, należy stale się doskonalić i szkolić.





• Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami

• Praktyka tworzenia programów lojalnościowych - warsztaty

• Public relations w czasach kryzysu

• Copywriting - skuteczna perswazja
Jak pisać by być czytanym?

• Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych
Jak sprawdzić czy dobrze wydajemy pieniądze na reklamę?

• Jak zaprojektować skuteczną promocję konsumencką?
Budowanie relacji i lojalności konsumenta

• Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia?

Newsletter

Szukaj szkolenia

Partnerzy:

          Jesteśmy członkiem Opolskiej Izby Gospodarczej oraz Polskiej Izby Firm Szkoleniowych co zobowiązuje nas do ciągłego udoskonalania oferowanych usług.


          Posiadamy wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych RIS pod numerem 2.16/00038/2008.


         Masz pytania ?

             +48_ 77 454_ 66 14

biuro@professional-group.pl

Zaufali nam:
code & design by BellatorGroup